باربری در جردن

باربری کارآزموده و متعهد با هزینه مصوب در منطقه جردن

باربری در جردن

باربری کارآزموده و متعهد با هزینه مصوب در منطقه جردن

بسته بندی و باربری

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده یک اسباب کشی موفق است و در صورتی که این کار بدرستی انجام نشود باعث سردرگمی و آشفتگی در هنگام چیدمان مجدد وسایل خواهد شد.

اتوبار جردن  با سالها تجربه در بسته بندی اثاثیه منزل ، حمل و نقل و همراهی شما عزیزان چیدمان و دکوراسیون داخلی با مشاوره رایگان در خدمت شماست.  

  • با استفاده از کارتنهای 5 لایه مقاوم 
  •  وکیوم بزرگ  90 متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )  – چسب اسکات پهن
  •  وکیوم 20 متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر ) – استرج رپ ( سلفون )  – چسب اسکات پهن
  •  کارتن رگال دار (رگال داره – مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار)
  • ساک رختخواب ( 3لایه – حاوی پشم شیشه – زیب دار)
  • لایف پک ( 2- 3 تا کشوی دراور لباس رو براحتی میشه درونش جا داد)
  • جهت حمل جهیزیه نوعروسان و اسباب کشی منازل به مطمئن ترین و کامل ترین شیوه ی ممکن در خدمت شماست.

بعبارتی  اتوبار جردن  با ارائه بهترین بسته بندی لوازم منزل از جمله بسته بندی  یخچال ساید بای ساید ، بسته بندی پیانو ، بسته بندی میز نهارخوری ، بسته بندی بوفه ، بسته بندی مبلمان ، بسته بندی گاز ، بسته بندی ماشین ظرفشوئی ، بسته بندی ماشین لباسشوئی ، بسته بندی سرویس خواب ، بسته بندی سرویس خواب کودک ، بسته بندی کمد ، بسته بندی تخت ، بسته بندی فرش و بسته بندی انواع وسایل بزرگ در ارائه ی بهترین روش اسباب کشی لوازم منزل بصورت کاملا تخصصی شما را همراهی میکند .


بسته بندی اثاثیه

بسته بندی اثاثیه یکی از عواملی است که باعث میشود یک اسباب کشی موفق داشته باشیم. البته عکس این قضیه هم صادق است و ممکن است با بسته بندی غیر اصولی اثاثیه سبب سردرگمی خواهد شد.

بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی

اسباب کشی یکی از برنامه های سخت و پر دردسر زندگی است و از آنجایی که معمولا علاقه چندانی به انجام اینکار نداریم و بدتر آنکه گاهی مجبور به انجام آن میشویم کارها طبق برنامه و با صبر و حوصله انجم نمیشوند !

بسته بندی به دو روش انجام میشود که به کار بردن هریک از این روشها رابطه مستقیمی با تجربه و مهارت افراد دارد. با ادامه مطلب همراه باشید

بسته بندی بد

بسته بندی اثاثیه - مرسوم ترین روش بسته بندی لوازم برای افراد کم تجربه و غیر حرفه ایست و از این ایده ناشی میشود که " اسباب کشی یعنی انتقال وسایل از نقطه ای به نقطه دیگر ". طرفداران این نظریه بزودی و پس از یک اسباب کشی بزودی جزو گروه منتقدان آن خواهند شد. در این روش وسایل بصورت فله ای و فقط جهت جابجایی درون جعبه قرار میگیرند و زمان چیدمان مجدد وسایل تازه ضعف های این روش آشکار و فاجعه آغاز میشود. شاید تصور کنید که این روش چندان هم بد نیست فقط زمان بیشتری میخواهد تا به هدف خود برسیم ، اشتباه نکنید!

بسته اثاثیه منزل - نمونه هایی از بسته بندی بد

زمانیکه در شرایط اسباب کشی هستید عواملی مانند خستگی ، سردرگمی و عدم آشنایی با محیط جدید را نادیده گرفته اید. همچنین خستگی روزهای بعد !

بهر حال بعضی از افراد هستند که فقط به تجربه خودشان اعتماد دارند و سعی مکنند آزموده را دوباره بیازمایند. اگر شما جزو این افراد نیستید توصیه های این یادداشت را جدی بگیرید و در صورت تمایل میتوانید از متخصصین اتوبار کاج جهت انجام باربری و بسته بندی کمک بگیرید.

بسته بندی مناسب و اصولی

بسته بندی اثاثیه - افراد با تجربه کاملا از امتیازات یک بسته بندی خوب آگاه هستند. آنها میدانند که آرامش در منزل جدید و در ابتدای کار ( اولین روزهای زندگی در خانه جدید ) تا چه اندازه بر آرامش آنها در طول سال و یا سالیان سایه میاندازد.

بسته اثاثیه منزل - نمونه هایی از بسته بندی بد

بسته بندی خوب یعنی اینکه بدانیم دقیقا چه وسایلی داخل کدام جعبه هستند.

البته وسایلی وجود دارند که داخل جعبه ها جا نمیشوند. مبلمان ، فرش و وسایلی نظیر آن. مبلمان را با نایلونهای حباب دار بپوشانید. اسباب کشی بهترین زمان برای خراب شدن وسایل هستند. شاید این ضرب المثل انگلیسی را شنیده باشید که : سه بار اسباب کشی معادل یک آتش سوزی کامل است !

اگر جعبه تلوزیون ، یخچال، فریزر و امثالهم را نگهداشته اید بهتر است از آنها استفاده کنیدو یونولیت های جعبه را در جای صحصیح آن قرار دهید و اگر هم جعبه را دور انداخته اید حتما از نایلونهای حباب دار برای جلوگیری از خسارت استفاده کنید. نایلونها را دور تا دور وسیله خود بپیچید. به یک دور بسنده نکنید و در انتها با چسب پهن و محکم از باز شدن آن جلوگیری کنید.

استفاده از جعبه های مقاوم فراموش نشود و صد البته چسب محکم و ماژیک !

بر روی هربسته ذکر 3 نکته ضروری است.

  • محل قرار گرفتن محتوی جعبه
  • محتویات داخل جعبه
  • و یک نوشته که مشخص کند وسایل داخل آن شکستنی هستند یا خیر.

خب حالا دیگر زمان چیدمان وسایل است. از وسایل بزرگتر و اساسی تر شروع کنید و خرده ریزها را در آخر سر جایشان قرار دهید.



لوازم بسته بندی حرفه ای

بسته بندی مناسب یکی از مواردی است که باعث میشود اسباب کشی سریعتر و با آرامش بیشتری همراه باشد و در این میان استفاده از وسائل باکیفیت بسته بندی یکی از اولویتهای اسباب کشی است. یکی از خدمات اتوبار تکبار ارسال تجهیزات بسته بندی با کیفیت عالی و هزینه مناسب به کلیه مناطق تهران میباشد. در صورت تمایل شما میتوانید از طریق شماره تلفن های شرکت نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

بسته های حمل رختواب

رختخواب ها معمولا حجیم، سنگین و در اصطلاح بدبار هستند و در موارد زیادی اتفاق افتاده است که پس از باربری از حالت اصلی خود خارج شده و دفرمه میشوند. استفاده از بسته های حمل رختخواب تنها راه جلوگیری از این شرایط میباشد.

کارتن های محکم و بادوام

بسته بندی بدون داشتن کارتنهای مناسب عملا غیر ممکن است. وسایل و خرده ریزهای زیادی در یک اسباب کشی به کارتن نیاز دارند. استفاده از کارتنهای با کیفیت اتوبار تکبار پیشنهاد ما به شما است. هر چقدر هم که در بسته مهارت داشته باشیم نیاز به کارتنهای مقاوم مسئله انکار ناپذیری است.

کارتن های رگال دار

اگر نگران لباسهای گران قیمت خود هستید اتوبار تکبار کارتنهای رگال دار را به شما پیشنهاد میکند. برخی از البسه نظیر لباسهای مجلسی و کت و شلوار در هنگام باربری نیاز به توجه بیشتری دارند. کارتن های رگال دار بهترین وسیله برای جابجایی لباسها هستند که مانند یک کمد لباس میتوانند تا 2 دست از این لباسها را در خود جای دهند.

چسب پهن

حتما از چسب های پهن برای بستن درب کارتنها استفاده کنید تا از باز شدن درب و سقوط وسائل داخل آن در هنگام باربری جلوگیری کنید. این کار باعث آسایش و سهولت بیشتر در حمل و نقل و جلوگیری از آسیبهای احتمالی خواهد شد

ماژیک

بسیار خوب است که در خانه جدید بدانید که داخل هر کدام از بسته ها چه چیزی وجود دارد. از آنجایی که اکثر کارتنها شبیه هم هستند و سردرگمی در شناسایی وسائل باعث خستگی و طولانی شدن چیدمان جدید میشود نوشتن محتوی هر بسته بر روی آن روشی خوب برای یک جابجایی مناسب است.

فروش سایر لوازم و بسته های حمل و نقل

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هزینه بسته بندی و تجهیزات با شماره تلفنهای شرکت تماس حاصل نمایید.