باربری در جردن

باربری کارآزموده و متعهد با هزینه مصوب در منطقه جردن

باربری در جردن

باربری کارآزموده و متعهد با هزینه مصوب در منطقه جردن

راهنمای اثاث کشی

تقریبا همه با اثاث کشی آشنا هستند و برای یک بار هم که شده آن را تجربه کرده اند.

خیلی نگذشته از زمانی که موقع اسباب کشی فامیل از بسته‌بندی و حمل‌ و نقل گرفته تا چیدمان و نصب وسایل در خانه جدید کمک می‌کردند و شاید ضرب المثل “اجاره نشینی و خوش نشینی” مال اون روزها بوده، اما امروزه به ‌خاطر بیشتر شدن گرفتاری افراد و البته دورتر شدن آدم‌ها از هم تقریبا باید به تنهایی اسباب‌کشی کرد.

اثاث کشی را نمی توان کاری لذت بخش دانست و همواره از امور مشکل، به ویژه برای خانم ها است. فکر کردن به این که اسباب و اثاثیه منزل را بسته بندی، جا به جا و دوباره باز و بچینی طاقت فرساست. به این مسئله بدن دردهای ناشی از جابجایی غیر اصولی را هم باید اضافه کرد، ولی بدتر از همه دلهره صدمه دیدن اثاثیه منزل است که برای خرید یا تعمیر هر کدامشان این روزها باید هزینه زیادی کرد.

  

شاید فکر کنید اسباب کشی که دیگر کاری تخصصی نیست، اما اثاث‌کشی نیز پر از نکات ریزی‌ است که اگر آنها را نادیده بگیریم به اثاثیه منزل و سلامت خود آسیب جدی وارد خواهیم کرد.

در اسباب کشی با نو شدن منزل، فرصت نو شدن شیوه زندگی نیز برایمان فراهم می شود.

برای اسباب کشی برنامه ریزی کنید

” هیزم شکن خوب قبل از کار تبرش رو تیز میکنه “

برنامه ریزی مناسب باعث میشود که زمان و هزینه کمتری را در اثاث کشی صرف کنید و مهمتر از آن استرسهای ناشی از آشفتگی کارها را از بین ببرید که بسیار در کیفیت و سرعت کارتان موثر خواهد بود به قول معروف ” آدم دست پاچه کار رو دوبار میکنه”. مطمئن باشید حتی یک برنامه ریزی ساده و محدود از بی برنامگی بهتر است.

برای برنامه ریزی اطلاعاتی مانند زمان تحویل گرفتن منزل نو، زمان اتمام بازسازی احتمالی، روز دقیق اسباب کشی، برنامه روزانه افراد خانواده، تعداد و نحوه بسته بندی اثاثیه مختلف، شناسایی فضای منزل جدید و مسائلی از این نوع می تواند بسیار کمک کننده باشند.

تعیین روز اسباب کشی تکلیف خیلی چیزها را روشن می کند. سعی کنید این تاریخ چند روز پس از اتمام تمام کارهای منزل جدید باشد تا به مشکل بر نخورید و اصطلاحا ” از اینجا مونده از اونجا رونده ” نشید.

اگر مشکل مدرسه بچه ها را ندارید این که چه فصلی جابجا می شوید بستگی به شما دارد. جابجایی در هر فصل محاسن و معایب خاص خود را دارد. در فصول سرد به علت کسادی بازار از باربری ها تخفیف بهتری میگیرید و کار شما با آرامش بیشتری انجام می شود ولی باید با مشکل کوتاهی روز، سرمای هوا، لغزندگی جاده ها و بارندگی های بیموقع کنار بیایید. در فصول گرم مشکل آب و هوا را ندارید و روزها بلند هستند ولی باید به شلوغی سر اتوبار ها برای رزرو زودتر ، خستگی کارگرها بدلیل تراکم کاری، امتحانات فرزندان و برنامه های مسافرتی خانواده توجه کنید. بعضی از افراد هم برای اینکه دردسر خانه تکانی را نداشته باشند اسباب کشی را به قبل از عید موکول میکنند البته توجه داشته باشید جابجایی در ایام عید مسائل خاص خود را دارد که هماهنگی با پلیس و تعطیلی بسیاری از مراکز از آن جمله است.